- Este produto destaca pola súa versatilidade e é utilizado tanto para preparar fajitas e burritos, como base de pizza, ou ben como aperitivo para dipear.
- O Provedor Totaler Delibreads elabora este produto nas súas instalacións de Llíria (Valencia).
Mercadona, compañía de supermercados físicos e de venda en liña, tras apostar pola fariña 100 % integral a finais de 2019 nas súas ‘Tortillas 100 % Integrais’ de Hacendado, consolida o devandito produto e aumenta nun 45 % as súas vendas.
As Tortillas 100 % Integrais de Mercadona, caracterizadas pola súa versatilidade e que se utilizan tanto para preparar fajitas e burritos, como base de pizza, ou ben como aperitivo para dipear, son elaboradas polo Provedor Totaler Delibreads nas súas instalacións de Llíria (Valencia).
Máxima calidade ao mellor prezo
Mercadona puxo en marcha a estratexia SPB (Sempre Prezos Baixos) en 1993, despois de observar e constatar que os produtos que máis se vendían eran os que tiñan unha máxima calidade ao mellor prezo, sempre nesa orde; e non cambiaban constantemente o seu custo. Durante todos estes anos, a compañía non deixou de apostar pola calidade, que é un dos retos principais aos que a diario se enfrontan todos os departamentos da cadea e cuxo impulso representa unha clara oportunidade para poder seguir ofrecéndolle ao “Xefe” (cliente) produtos, un a un, diferenciais.
E todo a través dunha estratexia que fomenta o consumo consciente e crítico, que se guía por criterios sociais e medioambientais, e que persegue un obxectivo claro: garantir un consumo de produtos da máxima calidade co menor impacto posible e axudar así a mellorar a calidade de vida das persoas que habitan este planeta e das xeracións futuras.
Tortillas integrais nun supermercado de Mercadona.