Els recanvis, tant els del sabó de mans, que suposen eliminar més de 90 tones de plàstic a l'any, com els de la nova línia de cremes facials, persegueixen reduir el malbaratament d'envasos i abaratir la compra a "El Cap" (client).
Aquesta novetat s'inclou dins de l'Estratègia 6.25 que la companyia duu a terme per aconseguir el 2025 un triple objectiu: reduir un 25 % el plàstic als seus envasos, fer-los tots reciclables i reciclar tot el seu residu plàstic.
A través de la seva Estratègia 6.25 i amb una inversió de 140 milions d'euros, l'empresa té l'objectiu de reduir un 25 % el plàstic dels seus envasos, fer-los tots reciclables i gestionar tots els residus d'aquest material d'aquí al 2025.
En l'últim any, la companyia ha complert les dues primeres accions del pla i ha convertit tots els seus centres en Botigues 6.25 en menys d'un any, fet que ha suposat una inversió de 30 milions d'euros.
La cadena està duent a terme la seva Estratègia 6.25 per a la reducció del plàstic i la gestió del seu residu, i en menys d’un any ha transformat tots els seus centres al model Botiga 6.25.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers amb la finalitat de permetre que la navegació sigui segura, fer una anàlisi estadística de les visites al web i conèixer-ne la usabilitat. Si vols més informació, pots consultar la nostra Política de cookies. Pots acceptar l'ús de cookies clicant a "Acceptar", rebutjar-ne l'ús clicant a "Rebutjar" o personalitzar-les clicant a "Configurar".
Permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, una plataforma o una aplicació, i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi hagi, com ara controlar el trànsit i la comunicació de dades.
Cookies analítiques
no
sí
Permeten quantificar el nombre d'usuaris per fer la mesura i l'anàlisi estadística de la pàgina web.