Lineal de cafè al supermercat de Mercadona

Mercadona reforça la qualitat de les seves càpsules de cafè i n’elimina el plàstic de l’envàs

08 de novembre de 2021
  • Les varietats renovades són Descafeïnat, Espresso, Colòmbia, Doble Espresso, Ristretto i Extraforte.
  • El plàstic de les càpsules i de la capsa se substitueix per alumini i cartó, respectivament.

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, renova la fórmula de les càpsules per a màquina de cafè per aconseguir un cafè amb més cos, gust, aroma i una crema més abundant i duradora. D'aquesta manera, la companyia s'adapta a les necessitats dels seus "Caps" (clients), que demanaven un cafè diferent per a cada moment del dia.

Així mateix, en el marc de la seva Estratègia 6.25 que persegueix disminuir en un 25 % l'ús de plàstic dels seus envasos eliminant el que no afegeixi valor, substituint-lo per altres materials i incorporant plàstic reciclat, la companyia ha substituït aquest material, tant de la capsa com de les càpsules, per cartó i alumini, respectivament.

Les varietats renovades han estat Descafeïnat, Espresso, Colòmbia, Doble Espresso, Ristretto i Extraforte. Aquesta nova recepta, que elabora el Proveïdor Totaler Delica a les seves instal·lacions situades a Suïssa, s'està incorporant de manera progressiva a totes les botigues que la companyia té a Espanya fins a finals del mes de novembre.

Qualitat Total al millor preu

El 1993 Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos), després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una Qualitat Total al millor preu, sempre per aquest ordre, i no canviaven de cost constantment. Durant tots aquests anys, no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals s'enfronten diàriament tots els departaments de la cadena i l’impuls de la qual representa una oportunitat clara per poder seguir oferint a "El Cap” (client) productes, un a un, diferencials.

Tot això es du a terme a través d'una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals, i que persegueix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el menor impacte possible i ajudar, així, a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten aquest planeta i de les generacions futures.

Lineal de cafè al supermercat de Mercadona‘Cap’ al lineal de cafè de Mercadona.