Avança en el seu pla de transformació per impulsar un model d'empresa més digital, més productiva, més responsable socialment, més sostenible i conscient de la seva responsabilitat de contribuir a millorar l'entorn social i econòmic.
- El 2 de juliol passat, va assolir una fita històrica amb l'obertura del seu primer supermercat a Portugal, al qual s'han unit 9 botigues més, fet que ha permès concloure l'any amb 10 supermercats, 900 persones i més de 300 proveïdors portuguesos, després d'invertir 150 milions d'euros el 2019.
- Ha tancat l’exercici amb una plantilla de 90.000 persones amb contracte fix, després de crear 4.200 nous llocs de treball estables i de qualitat -600 d'ells a Portugal-, amb una xarxa de 1.636 supermercats i amb un total de 1.400 proveïdors Totaler especialistes.
- Un any més, ha continuat impulsant el creixement compartit i ha distribuït el benefici total generat el 2019 de la manera següent: 340 milions d'euros entre les treballadores i els treballadors en concepte de prima per objectius; 282 milions per a la societat en concepte d'impostos, amb una taxa impositiva efectiva en l'impost de societats del 18 %; 493 milions reinvertits en l'empresa com a recursos propis, i 130 milions entre els 9 accionistes via dividends. Tot això ha elevat el benefici net de la companyia fins als 623 milions, un 5 % més que l'exercici anterior.
- El 2019, Juan Roig i Hortensia Herrero han reinvertit i compartit amb la societat una part important dels dividends que reben al seu patrimoni personal, com porten fent des de fa una dècada. Concretament, han destinat 50 milions a través de les diferents iniciatives del Projecte Llegat: Marina de Empresas, la Fundació Trinidad Alfonso, el Valencia Basket Club, L'Alqueria del Basket, Licampa 1617 (Valencia Arena) i la Fundació Hortensia Herrero. El 2020 tenen previst compartir i invertir uns altres 76 milions.