Els Chic-kles Gingebre i Llimona d'Hacendado de Mercadona

Mercadona ven 8.200 paquets diaris dels seus nous Chic-kles Gingebre i Llimona

10 de maig de 2021
  • El gust s’ha desenvolupat amb "Caps" (clients) de diferents centres de Mercadona, juntament amb l’equip d'R+D del proveïdor, que han buscat els ingredients i les aromes més adequats per aconseguir un gust impactant i equilibrat.
  • El Proveïdor Totaler Chic-kles Gum elabora aquesta varietat única al mercat a les seves instal·lacions de Riba-roja de Túria (València).

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, ha sumat a l’assortiment de xiclets un gust únic al mercat: gingebre i llimona. La cadena ven més de 8.200 paquets al dia d’aquests xiclets, ideals per prendre després dels àpats o entre hores, i assaborir el gust intens i aromàtic, mescla de picant i refrescant.

Els Chic-kles Gingebre i Llimona d'Hacendado són el resultat de la coinnovació entre Mercadona, el proveïdor i els "Caps" (clients) de diversos centres, juntament amb l’equip d’R+D del proveïdor, en la recerca dels ingredients i les aromes més adequats per aconseguir un gust impactant i equilibrat.

L'empresa Chic-kles Gum és el Proveïdor Totaler d'aquests xiclets, que elabora a la seva fàbrica de Riba-roja de Túria (València) per a tota la cadena de supermercats.

Els Chic-kles Gingebre i Llimona d'Hacendado de MercadonaEls Chic-kles Gingebre i Llimona d'Hacendado de Mercadona.