- El consum ha crescut un 7 % el 2020, fins als 7,8 milions d'unitats, amb un increment de fins a un 24 % durant el mes de desembre.
- El producte és ideal per a fer postres, però cada vegada cobra més importància la demanda per part d'esportistes i persones que segueixen dietes pel seu contingut baix en greixos.
- El Proveïdor Totaler Huevos Guillén elabora aquest producte a les seves instal·lacions d'Utiel (València).
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, ven aproximadament 25.000 unitats de Clara líquida d'ou pasteuritzada al dia. El seu consum va a l'alça, com ho demostra l'augment del 7 % el 2020, fins als 7,8 milions d'unitats, amb un increment de fins a un 24 % durant el mes de desembre.
La Clara líquida d’ou pasteuritzada de Mercadona és ideal per a tot tipus de menjars, des de creps americanes salades fins a postres o merengues. Destaca la gran demanda per part d'esportistes i "Caps" (clients) que segueixen dietes pel seu contingut baix en greixos. Huevos Guillén és el Proveïdor Totaler d'aquest producte, que elabora a les seves instal·lacions d'Utiel (València) en formats de 300 ml (9 clares) i 1 litre (30 clares).
Mercadona defensa les pràctiques comercials justes i, des de fa anys, està adherida al Codi de Bones Pràctiques Mercantils en la Contractació Alimentària. Aquest acord voluntari, que suposa un nou pas en la promoció de pràctiques comercials justes, s'emmarca en la Llei de mesures per a millorar el funcionament de la cadena alimentària, amb l’impuls del Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA).
Clara d’ou pasteuritzada de 300 ml i d’1 litre, al lineal de Mercadona.