- La companyia reforça el gust d'aquesta beguda i aposta per un toc fresc i afruitat.
- El Proveïdor Totaler Contri elabora aquest producte a les seves instal·lacions d'Itàlia.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, ha renovat la qualitat del Lambrusco Negre per fer-lo més intens i equilibrat. La companyia reforça el gust d'aquesta beguda i aposta per un toc fresc i afruitat.
El Lambrusco Negre de Mercadona, disponible des de finals del mes de juny a les més de 1.600 botigues que la companyia té ubicades a Espanya i Portugal, l’elabora el Proveïdor Totaler Contri a les seves instal·lacions d'Itàlia.
Qualitat Total al millor preu
El 1993 Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos), després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una Qualitat Total al millor preu, sempre per aquest ordre, i no canviaven de preu constantment. Durant tots aquests anys, la companyia no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals s'enfronten diàriament tots els departaments de la cadena i l’impuls de la qual representa una oportunitat clara per poder seguir oferint a "El Cap” (client) productes, un a un, diferencials.
Tot això es du a terme a través d'una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals, i que persegueix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el menor impacte possible i ajudar, així, a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten aquest planeta i de les generacions futures.