- Destaca la millora del torró fort, del qual la companyia incrementa el percentatge d'ametlles.
- El Proveïdor Totaler Sanchis Mira és el responsable d'elaborar aquests productes a les seves instal·lacions ubicades a Xixona (Alacant).
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, ha reforçat la qualitat de 14 dels seus torrons Hacendado amb noves receptes i formats, dins de la seva campanya de Nadal "El millor per donar el millor", en què selecciona una sèrie de productes perquè els "Caps" (clients) els ofereixin als seus durant aquests dies.
Entre les millores d'aquests dolços, que elabora el Proveïdor Totaler Sanchis Mira a les seves instal·lacions de Xixona (Alacant), destaca el canvi de recepta del torró fort, del qual s'ha augmentat el percentatge d'ametlles; el del torró de cacauet fregit amb mel, en què s’ha perfeccionat la torrada d'aquest ingredient, o bé el del torró de coco, la textura del qual s'ha millorat i la barra ha passat de 150 a 200 grams.
Qualitat Total al millor preu
El 1993 Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos), després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una Qualitat Total al millor preu, sempre per aquest ordre, i no canviaven de cost constantment. Durant tots aquests anys, no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals s'enfronten diàriament tots els departaments de la cadena i l’impuls de la qual representa una oportunitat clara per poder seguir oferint a "El Cap” (client) productes, un a un, diferencials.
Tot això es du a terme a través d'una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals, i que persegueix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el menor impacte possible i ajudar, així, a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten aquest planeta i de les generacions futures.
Lineal amb torrons a Mercadona.