- La nova fórmula facilita la dissolució de greixos sense fer malbé les superfícies que es netegen.
- El Proveïdor Totaler SPB elabora aquest producte a les seves instal·lacions de Xest (València).
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, reforça la qualitat del seu Desgreixador de Bosque Verde, sense escuma i amb perfum de llimona, amb una nova fórmula. Aquesta nova composició facilita la dissolució de greixos sense fer malbé les superfícies que es netegen, siguin les de la cuina, les de mobiliari d'exterior com taules i cadires, o fins i tot les llandes de les bicicletes.
El producte, que elabora el Proveïdor Totaler SPB a les seves instal·lacions de Xest (València), es distribueix a les més de 1.600 botigues que la companyia té ubicades a Espanya i Portugal.
Màxima qualitat al millor preu
El 1993 Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos), després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una màxima qualitat al millor preu, sempre per aquest ordre, i no canviaven de cost constantment. Durant tots aquests anys, no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals s'enfronten diàriament tots els departaments de la cadena i l’impuls de la qual representa una oportunitat clara per poder continuar oferint a "El Cap” (client) productes, un a un, diferencials.
Tot això es du a terme a través d'una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals, i que persegueix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el menor impacte possible i ajudar, així, a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten aquest planeta i de les generacions futures.
Desgreixador sense escuma i amb perfum de llimona al lineal de Mercadona.