- Disponibles a tota la cadena, la companyia ofereix tres protectors en esprai: un protector solar infantil i dos per a adults amb diferents factors de protecció (alt i molt alt).
- Dins del seu compromís per la sostenibilitat mediambiental, la companyia n’ha eliminat els microplàstics.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, canvia la fórmula dels seus protectors solars en esprai per fer-los més respectuosos amb el medi ambient. En concret, se n'han eliminat els microplàstics i se n'ha substituït el filtre solar octocrilè. D'aquesta manera, sense tocar la qualitat del producte, es contribueix a tenir cura del medi ambient.
Es tracta de protectors solars disponibles en tres opcions diferents segons el públic al qual van adreçats: infants, amb FPS 50+, o adults, amb dues proteccions diferents (FPS 50+ o 30). Els clients podran trobar aquests solars durant el període de la seva campanya, que va de març a octubre.
Màxima qualitat al millor preu
El 1993 Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos), després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una màxima qualitat al millor preu, sempre per aquest ordre, i no canviaven de cost constantment. Durant tots aquests anys, no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals s'enfronten diàriament tots els departaments de la cadena i l’impuls de la qual representa una oportunitat clara per poder continuar oferint a "El Cap” (client) productes, un a un, diferencials.
Tot això es du a terme a través d'una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals, i que persegueix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el menor impacte possible i ajudar, així, a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten aquest planeta i de les generacions futures.
Protectors solars en esprai amb nova fórmula per preservar la fauna marina.