- El Classic, tras las múltiples sesiones de coinnovación realizadas con los clientes, aumenta su cremosidad e intensidad en el sabor.
- Entre las novedades, destaca el Cremoso, chocolate con leche y textura muy suave, y el Fussion, inspirado en los bombones Delizze de Mercadona por su relleno de chocolate, barquillo y trocitos de avellana.
- Los Proveedores Totaler implicados en estos movimientos son Sanchis Mira en Jijona (Alicante) y La Chocolatería Frey en sus instalaciones ubicadas en Suiza.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, reforça el seu lineal de rajoles de xocolata Hacendado per satisfer els "Caps" (clients) més llaminers. Entre les novetats, hi ha la rajola de xocolata Fussion d’Hacendado, inspirada en els bombons Delizze de Mercadona pel seu farciment de cacau, neula i trossets d'avellana. Aquest producte, disponible a tota la cadena des de mitjans d'any, l’elabora el Proveïdor Totaler Sanchis Mira a les seves instal·lacions ubicades a Xixona (Alacant).
D'altra banda, destaca també el Proveïdor Totaler La Chocolatería Frey, que a les seves instal·lacions de Suïssa elabora tant la nova rajola Cremoso d’Hacendado, de xocolata amb llet i textura molt suau, com la renovada Classic d’Hacendado, que augmenta la seva cremositat i intensitat de gust gràcies a les múltiples sessions de coinnovació que Mercadona ha mantingut amb els clients.
Qualitat Total al millor preu
El 1993 Mercadona va posar en marxa l'estratègia SPB (Sempre Preus Baixos), després d'observar i constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una Qualitat Total al millor preu, sempre per aquest ordre, i no canviaven de cost constantment. Durant tots aquests anys, no ha deixat d'apostar per la qualitat, que és un dels reptes principals als quals s'enfronten diàriament tots els departaments de la cadena i l’impuls de la qual representa una oportunitat clara per poder seguir oferint a "El Cap” (client) productes, un a un, diferencials.
Tot això es du a terme a través d'una estratègia que fomenta el consum conscient i crític, que es guia per criteris socials i mediambientals, i que persegueix un objectiu clar: garantir un consum de productes de la màxima qualitat amb el menor impacte possible i ajudar, així, a millorar la qualitat de vida de les persones que habiten aquest planeta i de les generacions futures.
Classic, rajola de xocolata amb nova recepta de Mercadona.
Fussion i Cremoso, noves rajoles de xocolata de Mercadona.