- La companyia detecta un ús major dels productes solars durant la desescalada per a protegir-se del sol quan se surt a passejar, es fa esport a l'aire lliure o es pren el sol a casa.
- Entre els fabricants, hi ha el Proveïdor Totaler RNB amb seu a La Pobla de Vallbona (València).
- La companyia té més de 20 referències diferents disponibles a totes les botigues d'Espanya.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, quintuplica les vendes dels productes solars pels canvis d'hàbits del consumidor que, amb el bon temps, utilitza durant la desescalada per a protegir-se del sol quan surt a passejar, fa esport a l'aire lliure o pren el sol a casa.
La companyia ofereix a les seves botigues d'Espanya més de 20 referències diferents de proteccions solars i aftersun de Mercadona, que fabriquen Proveïdors Totaler com RNB a La Pobla de Vallbona (València), Amifar Laboratorios a Peligros (Granada), Perseida a Jerez de los Caballeros (Badajoz), Minus 417 a Israel i Dalli Group a Alemanya.
Així mateix, hi ha productes solars de Mercadona amb factors de protecció, formats i característiques diferents, com ara llets solars, esprais, olis, proteccions facials, etc. Tots ells protegeixen de les radiacions UVA+UVB, contenen actius hidratants i antioxidants per a la cura de la pell, són resistents a l’aigua i estan testats dermatològicament, igual que els aftersun, que a més són calmants i refrescants, i es recomana aplicar-los després de l’exposició al sol.
Lineal de productes solars i aftersun d’un supermercat de Mercadona.