Suc de taronja espremut al lineal de Mercadona

Mercadona millora l’elaboració del suc de taronja espremut i en duplica les vendes

27 de abril de 2020
  • La companyia, en col·laboració amb el Proveïdor Totaler, innova l’elaboració d’aquest producte millorant-ne el sistema de pasteurització, que ajuda a la conservació de les qualitats de la fruita i del producte final.
  • El Proveïdor Totaler J. García Carrión reforça la producció d'aquest producte elaborat a Villanueva de los Castillejos (Huelva).

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, millora l'elaboració del suc de taronja espremut d’Hacendado i en duplica les vendes. La companyia, en col·laboració amb el Proveïdor Totaler J. García Carrión, innova la producció d’aquest producte millorant-ne el sistema de pasteurització, que ajuda a la conservació de les qualitats de la fruita i del producte final.

El Proveïdor Totaler, que elabora aquest producte sota la marca Hacendado a les seves instal·lacions de Villanueva de los Castillejos (Huelva), n’ha reforçat la producció per garantir-ne el proveïment. La demanda d’aquest producte ha augmentat aquests dies tant per la millora com per la paralització temporal del servei de suc de taronja acabat d'esprémer i pels beneficis que s’atribueixen a aquesta beguda, rica en citrats i font de vitamina C.

Suc de taronja espremut al lineal de MercadonaSuc de taronja espremut al lineal de Mercadona.

AixòNOhadePARAR perquè Això Passarà