- En només quatre mesos, la companyia ha rebut més de 10.000 sol·licituds per formar part del Departament d'Informàtica, responsable d'accelerar el seu ambiciós Projecte de Transformació Digital.
- El procés continuarà obert fins al mes de març del 2020 per tal de sumar 200 persones més.
- En el marc del seu procés de Transformació Digital i del compromís d'invertir 150 M€ a l'any en la millora d'eines i processos informàtics.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, ha incorporat 200 persones al Departament d'Informàtica en només quatre mesos, després d'iniciar, el mes d'abril passat, un procés de captació del talent per reforçar aquest departament. Durant aquest període, la companyia ha rebut més de 10.000 sol·licituds compatibles amb els diferents perfils requerits. Aquesta estratègia de selecció i incorporació de talent, duta a terme pel Departament de Recursos Humans, s'emmarca en l'ambiciós Pla de Transformació Digital dissenyat per la companyia, al qual té previst destinar 150 milions d'euros anuals per millorar les eines, els processos i les solucions informàtiques.
Aquest procediment de creació d'ocupació estarà obert, com a mínim, fins al mes de març del 2020, amb l'objectiu de cobrir 200 nous llocs vacants i seguir impulsant el projecte de Transformació Digital de la companyia mitjançant diferents solucions informàtiques que facilitin la presa de decisions i incrementin l’eficiència i l’agilitat dels processos amb dades úniques i veraces.
Dins d'aquestes últimes incorporacions, cal destacar el procés que s’ha dut a terme juntament amb l'empresa tecnològica Sothis, participada per la societat d'inversió Angels, perquè de manera planificada s'integressin a Mercadona 40 persones del seu equip que ja realitzaven diferents processos en la companyia. Amb aquestes incorporacions, Mercadona té actualment un Departament d'Informàtica que es compon de 700 professionals multidisciplinaris especialitzats en enginyeria de software, tant FrontEnd com BackEnd, Cloud, Site Reliability, caps de projecte, arquitectura empresarial, administradors de sistemes, operacions, analítica, IoT i seguretat informàtica.
Tant les persones ja integrades en l'equip com els futurs seleccionats no només tenen l'oportunitat d'abordar aquest nou repte, sinó també la possibilitat de créixer professionalment en el marc del projecte Mercadona, un pla que aposta per les persones i que compta amb una política de Recursos Humans centrada i dirigida al seu desenvolupament.
De fet, les noves treballadores i treballadors tindran, com les 87.000 persones que actualment formen la plantilla de la companyia, contractes fixos des del primer dia, plans específics de formació importants i l'opció, a mitjà termini, d'optar a llocs de més responsabilitat dins de la política de promoció interna que caracteritza Mercadona i de la qual es van beneficiar 860 persones el 2018.
Segons Aquilino López, director de la Divisió de Compres d'Informàtica, "des de Mercadona volem agrair l'interès i l'esforç per unir-se a aquesta companyia de les més de 10.000 persones que s'han inscrit al procés de selecció, un procés que continua obert amb l’objectiu de seguir sumant talent i qualitat per continuar avançant en la nostra aposta decidida per la Transformació Digital. Amb aquesta aposta tecnològica pretenem donar resposta a les necessitats que ens demanen els nostres 'Caps' i fer evolucionar Mercadona cap a l'eficiència i l'agilitat per mitjà de l'anàlisi de dades úniques i veraces que ens permetin prendre la millor decisió".
Les ofertes de feina es poden consultar al portal d’ocupació.
Alicia Sena, una de les noves incorporacions en el Departament d'Informàtica, durant la seva formació en els processos logístics de la companyia.
Ángel Mármol, en primer pla, una de les noves incorporacions en el Departament d'Informàtica, durant la seva formació en els processos de botiga de la companyia.