- A finals del 2018, la companyia va començar a treballar en l'assortiment de pastissos, amb l'objectiu de millorar-ne la qualitat i la presentació, i incorporar-hi novetats.
- Amplia el nombre de Proveïdors Totaler responsables d'elaborar els pastissos, que passen de 2 a 5 fabricants.
Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, reforça l'assortiment de pastissos. La companyia, que a finals del 2018 va començar a treballar en el desenvolupament d'un nou assortiment de pastissos de Mercadona, ha fet fins ara més de 100 sessions de coinnovació amb "El Cap" (client) i, des d'avui, implanta aquestes millores i novetats a tota la cadena.
Entre els canvis principals en qualitat, destaca el del Tiramisú, que passa de ser un pastís amb aquest gust a unes postres idèntiques a les que es consumeixen a Itàlia, i el del pastís Sant Marc, en què es torra la crema i es millora el pa de pessic per a fer-lo més sucós, igual que en el pastís Selva Negra, en què a més s'incrementa el percentatge de cacau a la trufa per augmentar el gust de xocolata.
Pel que fa a les novetats, hi ha el pastís Tres Xocolates Sense Gluten, elaborat amb la mateixa recepta casolana que el client es prepara a casa, el Carrot Cake i el Red Velvet. Així mateix, a petició dels clients, s'amplia la mida del pastís Tarta de la Abuela per a augmentar-ne el nombre de racions.
A més, també creix el nombre de Proveïdors Totaler implicats en l'elaboració d'aquests productes, que passen de 2 a 5 fabricants, com ara Granderroble al Principat d’Astúries i La Rioja, Horno DeCadaDía a Aragó, Pastisfred i Pastry Factory a Catalunya, i Forno d’Asolo a Itàlia.
Pastissos disponibles al supermercat de Mercadona.
Pastissos disponibles al supermercat de Mercadona.