Façana del supermercat Mercadona a Peligros.

Mercadona és l'empresa amb millor reputació del sector i la segona a nivell nacional en el rànquing MERCO 2017

11 de maig de 2017
  • Més de 24.000 persones tornen a premiar, per sisè any consecutiu, la reputació de Mercadona.
  • Ciutadans, consumidors, sindicats, ONG, influents i directius, participen en l'avaluació.
  • El president de Mercadona, Juan Roig, repeteix per tercer any consecutiu com el líder amb millor reputació a Espanya amb la 1ª posició en el “Rànquing General de Líders 2017”.

Mercadona es consolida com la 1ª empresa del sector de la Distribució Generalista a Espanya i la 2ª empresa amb millor reputació a Espanya en el “Rànquing General d'Empreses 2017” del Monitor Español de Reputació Corporativa (MERCO).

D'altra banda, Juan Roig, president de la companyia, aferma la seva posició com a líder amb millor reputació a Espanya, en tornar a situar-se, per tercer any consecutiu, en la 1ª posició del “Rànquing General de Líders 2017” del mateix monitor.

Els resultats s'obtenen amb les votacions de més de 24.000 participants de totes les àrees: associacions de consumidors, directius, representants d'ONG, catedràtics, ciutadans, sindicats i periodistes; entre altres.

La companyia, fidel al seu model de Qualitat Total, està molt orgullosa dels resultats, en ser un reconeixement de la societat on està present. El model de gestió que empra la companyia, basa totes les seves decisions en què si primer satisfàs a “El Cap” (com internament cridem al client), després arriben les vendes; amb elles, els beneficis; i a partir d'aquí, el creixement compartit.

Monitor Empresarial de Reputació Corporativa (MERCO)

MERCO és un dels principals monitors de Reputació Corporativa d'Espanya i Llatinoamèrica i aquest any publica la seva 17ª edició. Aquesta organització no rep subvenció o patrocini ni públic ni privat, i la seva única font de finançament és la comercialització d'informes. Es tracta d'un monitor de rigorosa metodologia que està verificat per l'auditora KPMG.

Les principals àrees avaluades han estat la responsabilitat social i mediambiental de les empreses, la qualitat dels seus productes i serveis, els resultats econòmico-financers, la reputació interna i el clima laboral; entre altres.


Imatge capçalera: Façana del Nou Model de Botiga Eficient del supermercat situat a la localitat de Peligros (Granada).