Crema de Mans amb Oli d’Oliva, disponible a la secció Perfumeria de Mercadona

Mercadona amplia l’assortiment de la perfumeria amb una nova Crema de Mans amb Oli d’Oliva

14 de juliol de 2020
  • El producte, que la companyia va començar a vendre a principis del mes de juliol, ja està disponible a les més de 1.600 botigues.
  • El Proveïdor Totaler RNB és l'encarregat de fabricar aquest producte, sota la marca Deliplus, a les seves instal·lacions situades a La Pobla de Vallbona (València).

Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda online, posa a la venda una nova crema de mans nutritiva amb oli d'oliva de Deliplus. Aquesta novetat es va començar a vendre a diversos supermercats de la cadena a principis del mes de juliol i avui ja està disponible a les més de 1.600 botigues.

La Crema de Mans amb Oli d'Oliva de Mercadona és apta per a tot tipus de pells i proporciona una nutrició i hidratació intensa, especialment a les mans amb més tendència a la sequedat. Entre els seus components, destaca l'extracte d’equinàcia, amb un gran efecte regenerant, així com l’esqualè, que hidrata i redueix la sequedat de la pell. Així mateix, conté mantega de karité, ingredient que minora la pèrdua d'hidratació, ja que crea un efecte de barrera sobre la pell, i vitamina E, complex que atenua l'envelliment cutani.

Aquesta novetat, disponible en format de 30 mil·lilitres, l’elabora sota la marca Deliplus el Proveïdor Totaler RNB a les seves instal·lacions situades a La Pobla de Vallbona, a la província de València, i s'incorpora a l'assortiment de cremes de mans amb un format reduït i còmode que permet als "Caps" (clients) portar-la cada dia a les bosses i motxilles sense ocupar massa espai.

Crema de Mans amb Oli d’Oliva, disponible a la secció Perfumeria de MercadonaCrema de Mans amb Oli d’Oliva, disponible a la secció Perfumeria de Mercadona.

Logo EActiVat