Red de proveedores

Xarxa de Proveïdors

Mercadona manté una col·laboració estreta i constant amb cadascun dels proveïdors i interproveïdors especialistes

3.000

proveïdors i interproveïdors especialistes de producte

+14.000

proveïdors

no comercials i de

servei 

Un model responsable

Mercadona manté un model de relació responsable amb els proveïdors i interproveïdors especialistes. Per això, no solament centra el seu interès en la qualitat contundent, la seguretat alimentària i el preu imbatible. També situa en el mateix nivell d'exigència l'ètica en la seva activitat, fet que implica mantenir uns criteris de producció sostenibles, orientats cap a la responsabilitat social i ambiental, un compromís total amb la defensa dels drets humans, una aposta per les bones pràctiques en l'àmbit del benestar animal, la pesca i l'agricultura sostenibles, i unes estratègies comunes que persegueixen el creixement compartit i la generació de valor per a la societat.


Creixement compartit

L'impacte del Projecte Mercadona es tradueix en la consolidació d'un ecosistema que és motor de creixement i desenvolupament, i en la creació i l’impuls d'un potent clúster industrial de referència en el sector de la distribució generalista. A més d'Espanya i Portugal, la companyia és present a 13 països on 37 persones treballen amb els millors proveïdors i interproveïdors especialistes per reforçar l'assortiment i el servei de Mercadona.

28.320 M€

compres a Espanya i Portugal

27.142 M€

compres a Espanya 

1.178 M€

compres a Portugal 


Logística eficient i sostenible

Amb l'objectiu de poder proveir els 1.681 supermercats que Mercadona té tant a Espanya com a Portugal, la companyia disposa d'una xarxa logística eficient. 

16

blocs logístics operatius 

276 M€

d’inversió