El client al centre

El client al centre

Escoltar els "Caps" és clau per complir el propòsit principal de satisfer els clients que cada dia decideixen entrar en alguna de les botigues

1.632

botigues a Espanya

49

botigues a Portugal

5,8 M

de llars

Supermercats eficients

La companyia disposa d’un model de botiga propi i pioner que oferix una millor experiència de compra, una millor disposició de l’assortiment i un major confort. A més, contribuïx a reforçar el compromís amb la sostenibilitat, en generar estalvis energètics de fins a un 40 % respecte a una botiga convencional.

1.364

botigues eficients

1.110

botigues amb A punt per Menjar

650 M€

invertits en obertures, reformes i altres


Compromesos amb la qualitat i la innovació

Fruit del Model de Coinnovació, Mercadona ha continuat millorant i adaptant el seu Assortiment Eficaç als gustos i les necessitats concretes dels "Caps". L’any 2023, la companyia ha mantingut un total d’11.000 sessions de treball en els 23 centres de coinnovació que té repartits entre Espanya i Portugal.

Per dur a terme aquest procés de col·laboració, en aquests centres treballen 200 especialistes que, al llarg de l'any, han impulsat el desenvolupament de 500 millores, 314 novetats i 20 innovacions de producte.


Mercadona Online

El servei de compra online de Mercadona ha continuat creixent. La companyia té sis Ruscs, magatzems d'ús exclusiu per a la venda online, ubicats a València, Barcelona, Madrid, Alacant i Sevilla. En aquest exercici i per reforçar aquest servei, el mes d’agost passat Mercadona va engegar el seu sisè Rusc, concretament a la localitat madrilenya de Boadilla del Monte.

650 M€

de facturació

6

Ruscos

+2.400

treballadores i treballadors